Friday, March 18, 2011

BILA awak col,saya SENTAP!

awak..
sorry semalam tak sempat pick up col awak.
gila punya frust sebab tak alert kan..tapi saya berjanji takkan tinggal kan nfon walaupon sesaat untuk pegi melabur kt bursa saham teheeeeeeeeee  >.<
blek keje,sy terus pegi nek floor..padahal ati da membuak2 nak blek.,tulah tak dgr ckp ati lg..kalo tak dah gayut ngn awak kt blek sy je kan..hehehe
then sy dpt msj dari awak soh col,dgn semangat waja col..padahal sore tgh rock kapak giler..gaban punya mmg takkan dengar sore..tapi tabah kan ati..col jerk..awak dengar je sore sy yang bakal femes cem sore anok daro tua ELLA opss kang ado kena saman..hahaha
berbagai aku dapat pesanan daripada pihak penaja,jaga diri bla bla,kesihatan bla bla..mcm2 lagi..sampai part dia ckp dy  nak letak fon,aku kte sabar la..dy kte tak boleh ckp da.kawan punya turn pulak..aku bru lek keje..kat motor baby white aku..dy ckp lg segala pesanan..aku terus melalak non stop...nyunyu terus cuak..ckp sabar pe sume la..of coz sy sabar dan bertabah..tapi aku sumpah doe rindu gila babih ni. T_T
kalau lah korang rasa pe yg aku ase..mesti korang akan berkata melalak lah lg kau puas2..teheeeee..
blek keje..mandi pe sume..bie soh col..mcm2 borak..tp last part..dah tak crying cem mula2 letak phone uh..aku da bertabah sket..sket je tak byk..
heee

P/S; awak..last msj awak kte..ble sy sedih awak pon sedih..mean sy nanges,awak pon nanges kan?KANTOI! >.< (PROMISE TAK CAKAP KAT ORG AWAK NANGES)
ahahaha...perasaan kte sme..sme2 kte jge hubungan ni okay..aja aja figthing!

No comments: