Thursday, October 7, 2010

MY BESTIE..iloveyouu moreeeeeeee

NOOR AZZA
dYe saya PUNYA!
hekhek.
OMG ILOVEHER
my bestie but sometimes paham2 ler..
sedangkan lidah lg tergigit lg ni kan kami yg manusia biasa!
frens FOREVER !
(29MARCH2008)


NURUL ASNIZAH
siapa an?
manusia paling giler aku penah kenal.
ahaha.
kawan pertama yang aku rapat masa kt kolej dulu la.
kawan yg otak plg tk center..
sorry! :p
ask,eka,cida,azza
MEREKA
dormate saya
loveTHEM!

si CANTIK nana
NADIA
my  bamm!
luv you KAWAN>

    kaka dilla,eka,ieqa
    MEREKA
    kawan susah senang dikelas saya.
    luv u yang!
    sorry ye sll ignore asigment.hahah :)
    muahhh muahh

SULANSAH :)
OVERHELMET
teman tercomel yang PALING PERASANN!
OMG.
habis study jgn lupa aku bahh.


yus,azza,nana,eka,shamim
KENANGAN :)
biarlah tersimpan dalam diary.
hanya DIA yang tahu
frenn forever :)

No comments: