Monday, January 2, 2012

azam tahun 2012 nak carik bopren baru :p

           salam kepada semua pembaca-pembaca belog saya okay! lama sangat tak hupdate belog ni..kejam kankan?sebab busy keje la..hehe..yelah abes je study terus pergi ke sana ke sini..permintaan jadi pengapit terkepit lg..phewww! pasni jd pengantin pulok! :D doakan saya :)
dalam sepanjang tak update,mcm2 sebenarnya nak cerita..tp tulah busy kalah menteri pulak kan kan..
tapi jangan salah paham pasal bopren baru ye,act bopren tu pasal keje saya pasni,saya kena bercinta ngn tempat keje pulak pasni...yelah working hour 12jam sehari tp 2 ari full 1 ari coti :)
sekarang ni saya merupakan salah seorang management trainee kat kayu ara,company mana tuh tak boleh bagitahu dlu..biarlah rahsia..cewahhh :D

        alhamdulillah 1 permulaan yang baik untuk saya pada tahun 2012 ni..saya arapkan yang terbaik untuk saya pada masa akan datang AMIN! :)
kehidupan peribadi saya jugak bagus..alhamdulillah masih bersama sidia..doakan hubungan kami lebih diberkati...melangkah ke satu lagi tapak mestilah ada dugaan sebelum berjaya..arapkan yang terbaik dan kami berjaya harungi nya bersama :)


p/s: mohd fitri i <3 u 

2 comments:

eyna erina said...

oke la 2. cepat la kawennye <3 amin :)

ajax85 said...

dah dapat ke..slmt hari raya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com