Friday, July 20, 2012

blog bersawang~

assalamualaikum semua :)
selamat pagi salam jumaat..hehe..pg2 dah update kan..tetiba mood nk update berkobar..setelah 7bulan tertinggal dunia blogging..hehe..busywomen...sekarang bz keje mmg takde masa..tetiba dengan persiapan melangkah next step...lg la tak haru aku dibuat nya...haiyoo mak jemah bikin kalut..:p
alhamdulillah tarikh dah ditetapkan..semua benda dah setting..tinggal nk proses persiapan jep..alhamdulillah dipermudahkan...tp dalam nak melangkah next step dugaan terbesar aku kena lalui..sure la tengah terkedek-kedek nk guna banyak duit ni lah byk bnd nk ilang kn?super duper stress wey..tkpelah..yang penting mereka disekeliling memberikan semangat membuatkan aku kuat untuk bertahan..cukup la smpi 1 year ke kan?amin doakan aku bertahan di company kesayangan yang 1 ni.. :)
dalam misi mencari..terjumpa mereka2 yang 1 ni..huishh sangat la jadi teruja untuk mencompletekn aku punya persiapan segala bnd smpi jd konpius mak nyah..thx  kak amy ngn iera bg inspirasi kat saya..pape sy review kat mereka ni jerkk..TQ
nite all salam...

No comments: