Sunday, July 24, 2011

kecewa T_T

salam sume..
lama tak update kan..
huhu..
ase terkejut..sedih sume ada...tak sabar nak kua dari negeri sembilan..terlalu banyak kenangan yang akan menganggu hidup selama aku dok cni..cukup la dari 29mac2008..sampai sekarang 24julai2011..dan terakhir kalinya mungkin penghujung tahun 2011..cepat lah wahai masa berlalu..berita yang diberitahu sangat merentap..bukan kte bukan kita nak kawan ker?perangai yang pelik kamu sekarang ni...tapi bagusnya ada hikmah..tapi sape pun boleh terasa sedih bila lalui perkara yang sama macam saya..hmm..takpe..yang saya mampu ucapkan tahniah..at least..salam perkenalan dan perpisahan bukan saya yang mulakan..saya akan ingat awak sebagai satu kenangan semasa saya berada di negeri sembilan :)
congrats untuk berita pertunangan yang akan awak lalui..harap ia akan kekal abadi..

No comments: