Thursday, September 22, 2011

kebahagian itu bukan milikiku yang hakiki

waahhh
best kan tajuk aku arini?dalam keadaan bersemangat waja mahu pergi ke kelas kan..dah siap pakai cantikx2 molek..demmm ah hujan turun!..OMG mulut sy agak celupar astagfirullah,hujan 1 rahmat lah wahai eka sygg =)
lambat update beselah org pemalas kan?44x cakap malas aku mmg jadi malas >.<
pada tanggal 8september2011,mohd fitri bin azman merangkap future husband saya telah berjaya menamatkan latihan di PULAPOL KL,alhamdulillah~cuti selama seminggu dan beliau telah berangkat ke JB untuk ber posting..suka =)
sebab dalam semenanjung lg,kalau sabah sarawak confirm aku nanges gulingx2 mcm tenggiling =p
tapi sebab tulah aku nk cakap,bukan apalah,dulu sama2 dalam selangor jgk,walaupon dia hujung&aku hujung..pegi kem pon dia KL aku kt NEGERI 9..sekarang nun kt selatan  =(
nak kua dari JOHOR pon terseksa batin bhai~kuatkan semangat!

picca together =)
aku gemok-gemok


snap by f  =p


then kat bawah ni aku bg korg tengok pic masa aku kt sana =)

fitri family..


demm ahh!gemok lg wuuuu


p/s: doakan kebahagian kami,bukan doakan kehancuran kami =)











No comments: