Monday, September 26, 2011

review tok hari anganku =)


haloo sume..saje update tok menterjemahkan bahawa saya sudah GATAL(sja caps lock)
sume sehat kan?thx pada yang jengah blog aku untuk update yang lepas =)
kali ni aku nak buat pasal barang2 perkahwinan..saje nak wt gempak..kita kena membajet dari awal supaya tak OVER bajet~hee

selalu nya tok barang hantaran ni org bg ikot angka2 ganjil kan..cem laki bagi 5 berbalas 7..laki bg 7 berbalas 9..so kalau korang nk save bajet soh cik abg bg 1 berbalas 3..KEDEKUT!..haha..mestilah nak bg banyak sikit kan..benda sekali seumur hidup kot(insyallah)..

barang2 yang famous amos org bg selalunya tok zaman sekarang ni~




tepak sireh

pelbagai jenis

sekarang guna cupcakes je

comel

tempat letak cincin



letak al quran+telekung


 coklat =)

gubahan baju

dari gambaran gambaran diatas menunjukkan saya dah gatal nak kawen..nyanyi lagu please! oh mama saya mahu kawen =)
haha
korang bole lihat sume pink so secara kuasa bulan saya peminat tegar pink ada paham?so ANDA sila cerah kan kulit supaya ANDA sesuai pakai baju kaler pink..SEKIAN =)

No comments: