Tuesday, April 19, 2011

SAHABAT ♥ ♥ ♥

assalamualaikum kt sume reader or pengunjung belog aku ni..
arini den nak hupdate lah kan pasal classmate den yang dah stop pengajian kt kolej sebab maslah maslah yang tak dpat dielakkan..siyesly mmg kesian..kitaorg pg 4 biji kete..rmi kot :)
flight y pukol 330 tadi antar kat lcct..dy turun kt tawau..tak best la..ptt sme2 abes..tetiba dy stop...orang yang selalu menceriakan kami 1 kelas..bila takde of coz la terasa kan..dgn telatah dy yang bajet comel sgt..hensem sgt..yang paling penting OVERHELMET.. ayat mse kt kelas miss ekyn...ptt ada gambar terlatest..tp sbb sume kamera n phone kepunyaan org len so tk dpt nk upload dlm mse terdekat ni..aku bg gmbr dulu dulu jak ya..nanti da dpt copy sume pixca then promise aku kongsi kan sume nya :)


















p/s:pada mereka jangan salah paham and cuba tok diskriminasi kan belog aku tok tujuan tertentu tok kepentingan sendiri...jealous takde belog mcm aku kot :p






No comments: