Sunday, April 3, 2011

steamboat+funfair=♥ ♥ ♥

hye all..
late kan aku update..yelah baru blek keje,mesej boyfie..pe sume then aku update lah blog sekali..
today sumpah gila bapak pressure..okay hadap la sume yang jadi..boyfie soh tabah..layankan je sume yang jadi..okay bie syg terima dengan ati yang terbuka :) (baek kan aku)
semalam aku pegi makan steamboat ngn member bilik aku..cik puan zaza..
sumpah best gle..eventho aku ni alergik seafood ni..tapi akubedal jgk sebab da keinginan mencuba uh terlalu kuat..boyfie da pesan..kalau dah bengkak sanaa sini jgn nak mengadu..huwaa kijam!..
tapi aku sental jgkk..alhamdulillah lah tkde pon bengkak2 sana sini..have fun gle kot..tapi tk best sbb gi berdua so nak mkn pontk syok sgt..takpe nati kte gi ramai2 eh :)

aku ngn cik puan zaza

air oren yang aku minum
udang

kerang



ketam plus udang


mcm kepah jgk

kepak bakar :)

owner blog *promote*

settle kitaorang pegi mkn,tetiba dak umh aku ajk pegi funfair..kesian akak2 uh merempit ngn kitaorang..laki msg2 da memekak soh blek cpt..hukhuk..so tunjuk gambar jelah :)

kak dila

kak rani

housemate without nad sbb dy yg snap picture :)

dekat funfair mainan pusing-pusing

owner blog :)

have fun gle satu ari uh..luv u all







No comments: