Monday, May 23, 2011

23052011

cak pong cak pong..
oke takde pengantin lalu sekadar siaran yang tak berbayar je ;)
lama tak hupdate,mcm takde story mory best tok aku kongsi kan bersama sume blogger laa..hmmpp nampak sangat aku bukan blogger yang tegar hoho..
tapi takpe,disebabkan hari ni hari jadi aku so aku mengupdate kan belog aku yang bersawang sangat ni ;)
tapi 1stly nk wish happy birthday kat diri sendiri la,masok bakul angkat sendiri..haha..tapi takpe kan?
sedey jgk la tak dpt celebrate wit my bie together..frust sgt :(
thx pada sume staff tgv yang ada wish besdey,kawan2 kt fb,kawan2 yang wish thru phone..thx so much..
dah tuh bole pulak bie uh cem wat2 lupa kan birthday aku..sentap!
huhu..
pastu dia dah wish cem bese lh mestilah aku menangis..kte aku ni seorang yang cengeng kan...erghh!
semoga pada usia saya sudah menjangkau 21 tahun akan menjadi diri saya seorang yang lebih baik..mengharapkan hubungan saya bersama sidia akan kekal buat selamanya AMIN! :)

p/s: 1st time menyambut kelahiran tanpa boyfie disisi T_T

2 comments:

Ikr@m Sulaiman said...

Hepy Besday twin.hehe

miszielafazaila said...

sabar ea syg...pasnih tyap kali bzday ko dye msty adeew...^_^