Thursday, May 12, 2011

si tukang DRIVER mintak RESTU :)

salam..
beta update belog yang dah sunyi sepi jek ni boleh kan?kalau ada stalker yang tak suka sila klik pangkah kat belah kanan dekstop korang >.<
sikit tak kesah ada paham?
okay dengan rasminya aku kan mmg da kat umah sebab homesick kan :)
today aku jd driver antar mak pegi keje pukul 530 "pagi " kt PJ kejam tak?padahal aku tido pukul 400pagi mata cem panda like sangat kan..then aku men2 ngn anak cousin den yang sangat noty nadia yang cumil..petang jadi driver leya amek dye dari sekolah agama then soh dye siap2 tok mek mak dari tempat keje pulak yang kit PJ uh..jem gila tak hengat naseb den POWER rangers!
pastu pegi  carik kain ela dekat carefour kt SUBANG JAYA yang aku ni plak dah lama tak ke sana and tak drive kete macam kekok2 jerk..boleh plak salah jalan bagai,pastu ada husband n wife nek motor tp bonceng anak kt bakul depan ngn kt tengah2...so total motor yang ptt nek 2 orang jadi nek 4 org..bawak motor mcm bangang naseb aku tk terlanggar..cehh mke dah la mcm indon,boleh pulak kte aku yang tak reti drive padahal dy nek motor sampai 4  orang dah terhoyong hayang motor dye bawak uh..
lepas pegi kat NAGOYA carefour aku drive menuju ke jackel SHAH ALAM pulak yang dekat ngn I-CITY uh..pegi tgok kt sne punya banyak kain tp aku berkenan sepasang jer errrr memilih rupanya aku ni T_T
lepas je shopping konon2 tok aku padahal tok mak aku grr!
drive teros ke KOTA DAMANSARA,leya kte nak makan mcd pulak..padahal dah offer kte gi kfc ke pizza ker..tp dy nak jgk mc chicken so kena la rush ke sana mmg aku penat kot jadi driver mereka2 ni..
dah pagi tapi aku tak terasa mau tido padahal dah ngntok gila ni..tapi pape pon gud nite uollls! muahhx2 <333


p/s: bie,syg dah tunjuk gambar awak,mak kte tak hensem..takpe,awak ttp hensem kat mata saya :)







No comments: