Sunday, May 1, 2011

business kad buat my sayang cemburu ;)

salam kepada sume pengunjung belog saya yee..
selamat datang kepada yang baru menjejak kan kaki..
arini dah  1 mei..pertengahan tahun 2011..cem tak caya..cepat je mse berlalu kan T_T
hee..
kembali ke tajuk utama..pasal business card..
beselah aku sebagai staff TGV s2 merangkap  CUSTOMER RELATIONS OFFICER(CRO)
of coz la berdepan ngn ramai customer..tak kira bangsa,agama,keturunan,warna kulit kan..
so ngorat mengorat uh perkara bese je...>.<
aku start keje situ ada jgk la byk dpt business card soh contact dorg..haram jadah plak..
sy buang jer selalu nya...hhehehe..
tapi bie mok tyme aku cter boleh pulak dy jelous..so aku pon terangkan lah hal sebenar..
nasib dy trust aku lg..
sy tk curang ye mok..
orang kaco pon wat mke ketat je ..hahaha..


p/s: sayang mok kt aku rupanya ;)
business card i simpan wat kenangan jer tunjuk kat anak n cucu cicit nak bgtaw betapa hot nya i mse muda awww..hahahahh :p






No comments: