Saturday, February 19, 2011

BILA dia sudah TIADA..

salam..berabad dahh aku tak update blog kan..sgt lah busy...keje..class lg yg tersangat seronok ari2 starting 830am aku ronok2 beb! huhh.
tension mak nyahh..
seperti yang sedia maklum..bf aku gi training polis kt pulapol KL jerk pon..
but mereka2 yg senasib aku jerk akan dapat merasai betapa sakit menahan kentut..cett menahan rindu lah beb.. kt bf aku kannn..yelahh dy pegi pon starting 31 januari..skg da 19feb..bpe taun da aku tk jumpa dy hahh..
tak tahann ni grrr!..hahaha otak tolong jgn nk kuning sgt la..
kesian baby white aku tak dapat jumpa daddy dy taw..mummy dy jerk bwk ari2 gi keje..
tlg lah cepat sket masa berlalu..tak sanggup ble dy tkde..tkde tempat nk meluah perasaan..tkde tmpt nk gelak2..mengadu2 penat la sakit itu ini..sepanjang dy tkde ponn mcm2 hal berlaku beb..agak mental jgk la aku menghadapi sensorang kat cni..skg aku pon da tka tempat keje...mmg ari2 blek keje mmg lewat giler jgn ckp la..tp tkde la sepenat keje tmpt yg lme kan..gaji tmpt lme pon mak aihh ciputtt nk mati! sumpah tak TIPU beb!..hohoh..percayai lah kata2 daku ini :)

p/s: merindui sang kumbang yang berada dalam penjara :)

5 comments:

Unknown said...

rilex.. jgn tension2.. nanti aku klik iklan nuffnang ko ye.. :P

miss princess said...

ehh..same la...abg syg kite pun kat pulapor kl...uhukuhukuhuk..sedih kan??rindu lg...sabo je la..

anizzul said...
This comment has been removed by the author.
anizzul said...

Hey, kita punye nasib yang sama lah ;)

Tapi si dia kena dekat N9, Air Itam.
Pulapah.

cik eka comel said...

tulahh senasib kannn..
so sme2 bersabar lah kte :(