Tuesday, February 22, 2011

saya GEDIK+MENGADA perlu ke kau KESAH? :p

salam t0 all my follower n my silent reader..adew ke masalah nya?tak pelahh buat2 ade jelah takpe kann?
hahaha..
pagi tadi terjaga gi kelas dengan secara mengejut membuatkan aku sakit kepala yang amat sangat :(
bangun2 carik handphone nk tgok ade calling n mesej tak(macam la bie bole sent mesej kan aku kann?)
ok FINE! nanges lg T_T part yang paling aku suka sgt :(
nanges je tau penat taw tk..set mind jgn la nanges kang jmp bie cengkung je tak pasal bie risau kan..semangat uh datang kejap je..kang down balik issssssshhhhhhhhhhhh! geramm mak..
tapi sempat jgk la gosok baju tok pegi kelas ngn sidai baju yg aku sental malam tadi..lupa nk sidai coz syok sgt chat ngn sis ema gelak smpi guling2 aku :)
but sory sis ema,eka da tertido lah mse akak wish gud nite uhh :)
then tengah hari gi makan kt NS CORNER a.k.a kedai 1st DATE aku wit bie dolu2 :)
pukul 2 siap2 nak masok keje kt TGV seremban 2..and part paling best aku kena bukak kaunter 4 kt candy bar merangkap kaunter yg paling best wat staff TGV sll shot..but I LOIKEEE sebab sy tak shot fer today :)
alhamdullilah tak penah shot lg sepanjang berkhidmat kat sini :)
before blek kolej sempat gak melayannnn Burlesque penting best glew kott..
tapi seksa nak matiiii!..hahaha.
kaum2 adam dilarang menengok cite itu sensored sgt..hahah




p/s suke sgt2..takde pape benda buruk yg jadi..arap besok akan menjadi hari yg lebih baik tok aku :)
thx kepada mereka yang telah menceriakan wall di fb saya..
iloveyouu korang ♥ ♥ ♥







No comments: