Sunday, March 27, 2011

BILA kekasih gelapku PERGI T_T

first perkataan yang akan keluar ialah frust tertonggeng..
do you knoe what i mean?heee..
okay,pergi bukan untuk selamanya macam ke rahmatullah uh..but dy pergi berkahwin tanpa mintak izin aku tett! haha...aja2 fithgthing!tipu je..(jadah nak mintak izin aku kawen kan..we all just fren only..but dulu ada tangkap cintan sket jgk la..tapi tak bykponn..hahahah..
PUAS ble dpt tgok dy bersanding but pelamin anganku musnah even pelamin dy sumpah gorges beb! :(
jelous tetiba..terus decide nak kawen cepat pelamin pon nak sama jgk..kes balas dendam..dy kawen aku pon nak! (matilah mcm ni) T_T..
dalam usha2 ada jgk awak pandang..okay! bagus la terpandang at least awak tahu saya datang..pe yang jadi beberapa tahun lalu sy still tak dapat lupakan..patut lupakan atau bia ia menghantui selagi takde kata maaf..tak sangka kan..da 3 taun...tp lost! T_T
demmm cepat kua mok aku da gatal nak kawen jgk ni haaihhh! :)
aku nak sume sebijik cem dia buat..feeling hot sebab ada abang dy sporting gle :)
nak masuk picture tp mcm patut tak patut tunjuk je..kang tetiba aku punya traffic mendadak naik..popular kang..masuk magazine kang..dah aku terpaksa rela tinggalkan cik abg polis..penat penat dy masuk polis tok sara aku lepas kawen nati tettt :)

cerita sekarang pon terang2..mati lah..kang ada tukang report...yelah kan ada orang skodeng2 blog aku pastu suke men report2..ouhh demm yuhh so HOTT  :)
takpe aku taw aku lebih PERFECT dari kau so that y kau JEALOUS kan hee :p

p/s: terpaksa rela,mengalah dengan ema mitsu sebab boyfie kitaorang bersama2 tuka fon tok contact kami berdua..appriete :)

1 comment:

~CiNtaaa KaMooo~.. said...

thanks mengalah tuk akk..hahahaha..don wory..this nite your turn.... (^_^)