Saturday, March 12, 2011

cakap orang jangan SEMBARANGAN ye..

assalamualaikum :)
lama aku tk hupdate blog kan?
busy lahh..sian blog aku kan..
takpe aku kasi polish arini ye cyg..
otak tengah kusut,macam2 masalah sekarang..tak taw nak settle cemne...
last sekali aku akan mengamuk je heee
firstly nak cite pasal orang yang suka menjatuh kan orang lain demi kepentingan sendiri..tak paham la aku dengan org yang spesis macam ni..mungkin bajet bagus kot..
ase  dy PERFECT bila dy dpt jatuh kan someone f**k!
aku tetiba terasa benci..
desprate MAYBE :)

secondly kat org yang bajet bagus dgn gelaran akak2 dy uh..
perfect ke kau bai?
tong dram shit!

thirdly,org yang tak paham bahasa!
aku tak suka di paksa okay..
aku bukan kaki hadap phone lah brader kau nk push2 aku mesej lah bagai..
pastu nk citer belakang kat membe  aku..
apehal?
aku bosan okay!
kalo aku dah tak layan dah lahh..
lg nk wat ayat touching bagai..
ble pulak aku carik kau tyme terdesak ni?
arghhh! pandai je wat citer..
grr!
suketilah aku nk block no sape2..
my own privacy so please RESPECT!
dah cara aku cemtu lg nk heboh pesal?
(aku taw akan ada stalker nak mengadu bout post aku ni..beware yourself)


lastly bout HIM..
gila lah semangat kan nak update sebab dy pos surat kat aku..
guna ekspress lg taw..
before uhh mtk maap sgt2 sy sepak surat awak bg uhh..igtkan yg lme punya..tak sangka surat baru smpi..
tu pon membe tegor dah bce surat ke lom..
dapat taw menjerit kegirangan penuh kebanggaan lah kan :)
thx syg..
igt awak kt sy eh..
yang kembang uh 3 helai beb depan belakan penuh isi surat dy tulis kat aku..
sampai ngadu  dakwat pen abes..hahaha
takpe nanti sy beli pen byk2 pos kt awak eh syg..

p/s: aku okay je kalo org nk berkawan..cuma sgt pantang bila org suka push je..
kawan no problem kott.aku pon tanak carik musuh kt tempat org lahh

No comments: