Tuesday, March 29, 2011

happy ANNIVERSARY 3rd year kawan :)

update blog :)
rajin kan aku rajin kan?
saje nak manja2 ngn korang...
hee..stret to the point..aku actually nak wish selamat ulang tahun perkenalan@ perkawanan(ado tak ayat ni?)
hahaha..aku bedal jer..ptt BM tak dapat A1..hahha
opss siryes peliss..kepada cik puan zaza a.k.a NOOR AZAH BTE ABDUL AZIZ..
kitorang da kenal since 29 MAC 2008 mse tuh kitaorang baru2 menjejak kan kaki ke kolej negeri di seremban 2 :)
rakan2 seperjuangan dan seantero sedunia ialah ASNIZAH,JAJA,SHIDA,JUSIDAH,DAYAH,BELLA,SAODAH,AFINA AND then geng yang pernah seroomate mase dorm 142/2 kat ASTEL dulu..miss you korang..even pon kte dulu pernah bertikam lidah,pernah bermusuhan,ckp2 belakang and setaraf dgn nya >.<
walaupon kita da tak duduk sebumbung..harap perkenalan kita kekal hingga akhir hayat okay :)
tahun ni pon last year kan masing2..harap korang tuka num ke apa roger2 ah..nati kenduri kawen aku senang nak panggil mai >.< (gatalnya aku) ke kenduri kawen korang ker..hahaha
tak taw nak potpet pe lg kat entry aku ni..pape pon LOVE U ALL 

p/s: sidia buat aku terharu lagi hari ini..saya tau perasaan awak,saya pon sama T_T
kita tggu awak cuti kte spendtime okay :)








No comments: